Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KatrinaLoku1920 | użytkownik

imię i nazwiskoKatarzyna adresMyslowice zarejestrowany11.08.2010 @14:39:37 ostatnio na stronie15.10.2012 @12:46:11

Mloda studentka germanistyki. Jestem osoba z bardzo energiczna osobowoscia zwlaszcza jak na kobitke heh pasjonuje mnie fotografia i nie tylko...jestem osoba dosc "klimatyczna ". Aktualnie niestety jestem delikatnie mowiac z kiepskim sprzetem...
Zapraszam go ogladania, komentowania oraz prosze o wyrozumialosc.
Powrot po baaaardzo dlugiej przerwie.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1681651
digarty54 komentarze813 posty na forum0

komputer / sprzęt
nokia 6300..=] and my eyes....|| od 30.09.2010 przemiennie Medion P43008(MD 86276)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~schwa    04.06.2012 @10:48:51
ja rowniez sobie pozwole ))) pozdrawiam ):
_______
don't mess with me, buddy !


~AdiArts    01.11.2011 @14:13:07
Maj got :D
~dyziu1666    28.09.2011 @10:56:52
Dziękuje
Pozdrawiam
~AdiArts    19.08.2011 @14:39:35
heh dziękuje to takie sobie bo na koszulce kumplowi ale fajnie że ci się spodobało buziaki
~PiotrekN    09.02.2011 @14:25:50
i wzajemnie-zapraszam w wolnych chwilach-pozdrawiam
~Justsmileme    28.01.2011 @12:41:14
Aaa Dziękuje bardzo mi miło, ale pomysł był by niczym bez mojej modelki Wspaniałej ^^
~ONYX22    10.01.2011 @16:48:10
.dziękuję ślicznie.
_______
.co powiesz na to, że Cię tu nie ma.?
~asieeq    08.12.2010 @21:34:36
~AdiArts    22.11.2010 @16:55:34
ciesze się że lubisz już nie długo będzie więcej
~AdiArts    02.11.2010 @23:59:04
oh! pochlebca hehe
~AdiArts    02.11.2010 @23:53:49
cieszę się że się podobają hehe ale ja nie mam irokeza kochana :D
~jamer    29.10.2010 @00:27:10
odniose si edo twojego opisu odnosnie szkolenia w zakresie fotografii , rozejrzyj sie po tym portalu , szczegolnie po galeriach mistrzow. to co proponujesz jak na razi enie umywa sie do tego by nazwac to fotografia , nie mowie tego zlosliwie,ale jesli wiazesz swa przyszlosc z fotografia to idziesz niewlasciwa droga , osoby ktore oceniaja cie wysoko oszukuja cie , nie wiem moze nie chca ci robic przykrosci , ale z takich czy innych powodow nie sa szczere w swojej ocenie.
postaraj sie zdobyc jakis aparat , chocby prosty kompakt , telefon nie nadaje sie do powazniejszych projektow.
poszperaj po interneci w forach dla poczatkujachy , dowiedz sie o migawce , przeslonie , swietle . glebi ostrosci ...
i zycze powodzenia
_______
zwykle w tym miejscu pojawia sie jakieś pseudofilozoficzne pierdolenie , lub autoreklama
~AdiArts    26.10.2010 @08:56:42
co masz namyśli "znowu" ? jak chcesz to nie będę cie nękał
~AdiArts    25.10.2010 @15:32:32
a wiec ciesze sie bardzo ze sie tobie podoba
~AdiArts    18.10.2010 @10:01:04
bo jest ciekawy i uchwyciłaś ciekawy nastrój na zdjęcia...
~FierHeretique    17.10.2010 @13:56:03
Dzięki i zapraszam ponownie
_______
...Tak, tak Ty, jak każda inna noc...
~musiej    16.10.2010 @18:35:38
milo mi , zapraszam częściej
_______
Milionem chwil, skąpanych w ciepłym mleku
Jak płatki na zbożu rozrzuconych
Patrz...
~basiek5000    12.10.2010 @16:34:49
dzięki za opinie
_______
Oceniam tylko to co mi się podoba Pozdrawiam ludzi sympatycznych
~stakost    12.10.2010 @16:15:30
Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam
~Lidia59    12.10.2010 @10:39:11
serdecznie pozdrawiam i życzę dużo jesiennego słoneczka
_______
Gdy chcesz drugich poprawiać, przyjrzyj się wpierw sobie, czy do poprawienia nie ma czego w tobie
~Katrinchen    08.10.2010 @08:21:08
Dziekuje
~CredkaS    07.10.2010 @21:03:40
dziękuje
_______
Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia.
~bohomaz13    07.10.2010 @20:26:20
Dziękuję pięknie
~Whiskerss    07.10.2010 @16:20:02
dziękuję-my
_______
We live as we dream. Alone.
~ankajot81    07.10.2010 @13:29:27
dziękuję pięknie i pozdrawiam
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt